Bästa julklappen någonsin!

2010-12-22 21:15:42 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Mamma var precis här och hämtade Amanda, hon sa att min och Christoffers julklapp var för stor för att ta med till Luleå och då sa jag "Jag vet redan vad det är, en tv" men tydligen så var det inte så. Hon hade med ett kuvert, med ett julkort i där det stod följande:



Åh fyfan vad skönt! Jag kommer ALDRIG att gå ner i tvättstugan igen, jag hatar den. Där finns det ingen torktumlare, bara ett värdelöst torkskåp. Ska man tvätta sängkläder kan man endast tvätta ett set per gång för det tar hela dagen för det att hänga på tork. Nu kommer vi ha både tvättmaskin och torktumlare i lägenheten och det känns så jävla underbart! Passar perfekt sedan när vi får barn också då det inte är så smidigt att gå fram och tillbaka till tvättstugan, och det lär bli oftare man tvättar då också.
Tack mamma och pappa! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha vi fick också en tvättmaskin nyss, men ingen torktumlare. De är SÅ skönt att slippa gå ner till tvättstugan.. och vi bor högst upp i ett 4 våningshus också plus att tvättstugan är i huset bredvid oss.



Kul blogg du har, vi är ungefär lika långt gångna.. jag går in i vecka 20 i morgon :)

2010-12-28 @ 14:33:24
URL: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback