Ellos och 18 år

2010-12-30 16:27:55 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Fick hem nya Ellos-katalogen i brevlådan idag som jag nu har kikat igenom. Herre min gud vad mycket fina kläder, sängkläder, gardiner, skor och gud vet vad jag hittade. Har lust att dra ihop en så jäkla stor beställning och bara gotta mig med en massa nya saker. Tyvärr så är det ingenting plånboken tillåter och jag tror inte att man får delbetala när man inte har någon fast inkomst. Är inte riktigt haj på det där, skall kollas upp på en gång!

Imorgon är dagen som jag längtat efter såå länge, men som inte alls känns lika speciell längre. Jag blir 18 år imorgon, myndig. Förut längtade man ju så mycket efter att få gå på krogen, köpa sin egna snus osv, nu bryr jag mig faktiskt inte, nu är det bara en ålder. Det enda positiva är väl att jag ska skaffa mig ett VISA-kort istället för mitt värdelösa frikort och bajs-maestro. Och sen så är det väl bra att kunna köpa snus till Christoffer när bara jag är och handlar också, annars är det väl inte så många fördelar i övrigt. Men det ska bli trevligt att bli lite äldre iallafall, så slipper Christoffer känna sig så gammal ;)


Jag älskar dig min finis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback