Good morning

2010-12-21 08:46:41 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Ligger i sängen med laptopen, har precis varit ute med Hugo och planerar att snart somna om igen. Självklart visar det sig när man kommer ut att det har kommit ännu mer snö, säkert 5e dagen i rad som det snöar. Jag som är livrädd för att åka bil och buss på vintern då det är halt ska sätta mig och åka bil till Luleå (ca 50 mil) på torsdag.

Jag vet faktiskt inte hur jag ska klara av det, jag hatar att vara rädd. Det blir oftast så illa att jag får panik, känns som att någon ställt en sten över bröstet på mig och jag kan inte andas. Och nu när jag har en bebis i magen och när Hugo också kommer att följa med så kommer jag att vara ännu räddare. Ser inte fram emot det alls :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback