Hämta ring och köpa godis

2010-12-10 14:32:55 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Snart ska jag först gå och ta ut pengar, sedan hämta ut min ring som varit på förminskning och efter det möta min älskling. Först och främst så hoppas jag att dom inte behövde göra om gravyren i ringen, då blir jag ca 650kr fattigare. För det andra så hoppas jag att vi verkligen mätte rätt denna gång och att inte ringen kommer tillbaka och är för liten, jag är fan lite nervös ^^

Som sagt så ska jag möta Christoffer efter det, vi ska köpa godis och såna där skydd som man sätter under stol och bordsbenen. Sedan känns det som att det får bli en tidig middag idag, jag är ruskigt hungrig faktiskt. Ikväll blir det förhoppningsvis bara en massa mys :)

Vad ska ni hitta på ikväll? Se idol-finalen kanske?
Jay kommer att vinna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback