Helvetes jälva...

2010-12-01 18:54:14 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Självklart händer det mig också, bara för att jag sagt att jag skulle göra dubbla kopior så det inte ska hända. Bilderna från vecka 10 och 11 är borta, och hur det har hänt förstår jag fan inte. Jag hade en mapp på skrivbordet vid namn "Graviditeten" och skulle lägga in fler bilder nu, men där finns ingen mapp. Men i själva listan där man väljer var bilderna ska hamna så fanns den med, men när jag klickar på nästa står det "Mappen finns inte, vill du skapa den?"..

Nog för att det bara var två bilder, men det är lika jävla irriterande för det. Bajs

Kommentarer
Postat av: evelina

surt! Finns dom inte i papperskorgen heller?

2010-12-01 @ 20:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback