Lång rast

2010-12-01 10:14:29 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Sitter just nu hemma och äter en tekaka med prästost på, gott gott. Har lång rast och börjar inte förrän 11.35, så jag passar på att leka med vovven och ta det lugnt. Det är så skönt att bara bo 1 minut ifrån skolan!

Det blev inga lussebullar igår, var mätt och trött så det får vänta tills idag efter skolan. Har en känsla av att jag kommer få vara ensam länge nu dom dagar då Christoffer tränar. Han ska nämligen tävla i februari tror jag det var, så nu börjar han träna med utrustning och dom passen tar evigheter. Det får bli sena middagar helt enkelt, vilket jag hatar eftersom att jag i stort sett alltid är vrålhungrig när jag kommer hem ifrån skolan. Men men, allt för min fina :)

evelina om Ung och bortskämd:
ah det är väl för bra ;) Jag bor i samma lilla stad som Ellinor. Höhö

Svar: Haha ja det tycker jag också, man kan inte hålla sig för skratt alla gånger.
Jaså? Med andra ord så pratar du lika roligt som henne? :D

Kommentarer
Postat av: evelina

Haha. Jag har inte den där grova värmländskan. Många anser (här) att jag pratar "fint". Sambon har dock smittat mig med sin värmländska :P Mamma är från göteborg så jag har inte haft den grova värmländskan hemma.

2010-12-01 @ 11:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback