Lillasyster, tacos, tvätt och städ

2010-12-22 18:22:06 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Nu är all disk diskad, all tvätt snart tvättad, golvet dammsugade och snart har vi mat i magen. Jag och lillasyster Amanda har varit på både Hemköp och Konsum för att köpa saker så vi kan göra tacos. Mamma och pappa är i Sundsvall för att handla julklappar så Amanda får vara med mig under tiden. Hon har varit här hela dagen och än så länge har jag inte tröttnat ^^

Imorgon bitti, runt halv 6 sätter vi oss i bilen och börjar resan mot Luleå. Jag hoppas för allt jag är värd att vi kommer fram hela och att jag slipper panikattacker påväg dit. Ser iallafall fram emot att komma fram, men inte att åka dit. Det ska bli så mysigt! Sova i Christoffers förra säng, en 90's så vi har inget annat val än att ligga nära varandra :) Längtar massor!

Nu ska jag börja med maten.

Kommentarer
Postat av: sarastille - god jul på er alla!

Två dagar kvar till jul, vad hoppas du på att hitta under granen? :)

2010-12-22 @ 19:41:02
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

härligt :) jag hoppas på lite kläder & pengar :)

2010-12-22 @ 19:49:16
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback