Sovmorgon och Chicago

2010-12-03 09:42:26 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Det blev en lång dag igår, bullbaket tog sin tid och efter det gick jag till Cissi. Vi spelade Chicago i 3 timmar och jag kom inte hem förrän efter 23. Sedan slocknade jag ganska fint, var så trött hemma hos Cissi och jag gjorde inte mycket annat än att skratta hela tiden.

Idag har jag sovmorgon och börjar inte förrän 14, men jag ska ändå gå på skolan snart för att spela Chicago med Cissi ^^ Lägger upp bilder från bullbaket senare idag, nu ska jag göra mig klar.

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Jo precis, får hoppas på det :)

Kram

2010-12-04 @ 12:02:21
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: CA

Hej:)

Planerade ni att få barn eller "blev det bara så"? :)

2010-12-05 @ 13:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback