Tänk efter före

2010-12-22 08:46:51 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Vilket fult uttryck, men det har jag iallafall gjort - tänkt efter före. Jag har druckit ett glas yoghurt nu på morgonen som förhoppningsvis ska se till att det inte blir samma som igår, för det orkar jag inte med. Iofs så har jag ju Postafen, men jag vill inte stoppa i mig något i onödan.

Inatt/imorse vaknade både jag och Christoffer vid halv 5, ingen av oss kunde somna om till en början. Och vi hörde något i trapphuset, men jag var för rädd för att gå och kika i nyckelhålet. Christoffer gick dit och det visade sig vara en ca 90 år gammal tant där?! Hon röck i handtaget och hennes gubbe som stod bredvid frågade om det var någon hemma, "jag tror inte det" svarade tanten. Så Christoffer öppnade dörren och frågade om hon ville nåt, men då sa hon att hon gjorde fel?

Haha, obehagligt var det iallafall. Dom kan ju inte ha varit riktigt hundra i skallen med tanke på att dom kommer och rycker i någons handtag klockan halv 5 på morgonen. Knäppskallar ^^

Hur som helst så gick jag och la mig igen, Christoffer satte sig och spelade. Han väckte mig vid 8 och visade att han varit duktig att diska en massa medan jag sov, samt sortera tvätt. Så nu har jag inte lika mycket disk som igår, och jag behöver inte sortera all tvätt själv. Känns skönt! Nu ska jag sluta surra och lägga mig och sova en stund till :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Tjenare, Hur mårs de?:)

2010-12-22 @ 11:31:12
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback