Trött och grinig

2010-12-09 09:47:28 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Det är precis så jag känner mig idag. Jag har sovmorgon till 11.45, men det är så trist att vara hemma ensam utan Christoffer. Jag saknar honom och jag vill kramas! Får gosa med Hugo istället, men han vill hellre leka. Den här dagen kommer vara lång, Christoffer ska nämligen till Sundsvall direkt efter jobbet. Han ska dit med några kompisar och träna med Sundsvalls atletklubb. Så han lär ju inte komma hem förrän nån gång senare ikväll :(

Vi får se vad jag själv hittar på, kommer ju bli galen om jag inte har något att göra. Nu ska jag iallafall äta frukost och se ett avsnitt One tree hill!

Kommentarer
Postat av: Nicolasalvilde

Great site. Good info

2010-12-27 @ 12:44:18
URL: http://nicolasalvilde.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback