Tvätt och städ-dag

2010-12-12 12:44:40 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Det gick inget vidare för mig igår på bowlingen, som vanligt så gick lillfingernageln av och jag förlorade stort. Men det var trevligt att hitta på något iallafall, slocknade ganska brutalt när vi kom hem sedan.

Just nu håller vi på att tvätta, städa och diska. Väntar på att min mamma ska ringa, ska fråga om vi kan åka och handla lite, behöver panta och köpa ett tvättställ som vi kan ha i lägenheten. Samt så behöver jag en kofot och en hammare så jag kan börja med garderoben nångång.

Vi ska även bära ner en massa saker i förrådet, vi har verkligen skjutit upp en massa saker som vi sagt att vi ska göra länge. Så nu tycker jag att det är på tiden att det händer något! Måste säga att det är så mycket roligare att städa och dona när man gör det tillsammans än när man gör det ensam, det är nästan lite mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback