Vilken morgon..

2010-12-06 09:05:36 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Vaknade vid 8 imorse, både jag och Christoffer klev upp samtidigt. Påväg mot toaletten trycker jag på lampknappen i den lilla garderoben för att se något, men inget händer. Går in i köket för att se om det lyser på micron, nej.. Strömmen borta igen, fjärde gången sedan vi flyttade in den 22a oktober. Det är för fan sanslöst. Jag ringde till Krambo och var arg, men det hjälpte ju såklart inte.

I kolsvart mörker kan man inte se hur man själv ser ut, inte sminka sig och inte fixa sig. Jag har bara en endaste lektion idag och den kunde jag inte gå på, så jag ringde och sjukanmälde mig. Hur löjligt det än låter så går jag inte på skolan utan att veta hur jag ser ut.

Nu har strömmen kommit tillbaka iallafall, en minut innan jag började beslutade den sig för att komma. Nu sitter jag i köket med datorn och har Hugo på en stol bredvid mig. Christoffer är och tränar, han skulle skriva ett sms då han var klar så jag kunde börja göra mat åt honom :)


Haha, vad tjock han såg ut på den här bilden. Min lilla bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback