En dröm

2010-11-25 09:51:49 Gravid med Leon
» Kommentarer(5) «


Jag har hört många säga att man drömmer mycket när man är gravid, och ofta om bebisen. Inatt drömde jag att jag och Christoffer var på badhuset med vår bebis, en pojke var det. Jag minns inte vad han hette, men jag minns att han var hur vacker som helst. Dock var drömmen inte realistisk för fem öre, bland annat så körde vi bil i en av bassängerna, vår lilla bebis som var så gott som nyfödd kunde vinka, ge slängkyssar, sitta själv osv.

Det jag reagerade på iallafall var att det var en pojke i drömmen, vår bebis var en pojke. Om det stämmer eller inte vet man ju inte, men det skulle vara lite komiskt om det gjorde det :)

Kommentarer
Postat av: evelina

Jag gissar på att ni får en pojk :) Fast jag drömde hela tiden att jag fick en tös. Så blev det ju inte. Vi var säkra på att det var en tjej. Tog inte reda på könet, men det kändes som det. Vi hade bara tjejnamn och kunde inte komma på något till en liten gosse. Så William var namnlös i hela två veckor. Det var mindre kul ;) Sen blev det William, och hans pappas namn som mellannamn.



Jag tycker pojknamn är jätte svårt! Tjejnamn finns hur många fina som helst

2010-11-25 @ 10:31:37
Postat av: Sara - Gravid vecka 33

Jo det är verkligen jobbigt, men hur känns det för dig/er nu när ni ska bli föräldrar? =)

2010-11-25 @ 13:45:39
URL: http://lillsaraduvet.blogg.se/
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Första gången jag drömde om bebis drömde jag att det var en liten pojke, sen kom en lång period då jag drömde att det var en flicka och jag var helt säker på att det var en flicka, men på ultraljudet sen visade det sig att vara en pojke :)

2010-11-25 @ 14:40:59
URL: http://snartenliten.blogg.se/
Postat av: Sara - Gravid vecka 33

Jo precis, jag har ju själv vart där och fan tycker fortf det inte känns verkligt. men blir ju mer å mer verkligt när man väl känner bebisen, får se den på ul första gången, lyssna på hjärtljuden, mest då man fattar allting :).

Jo känns helt underbart, har nog aldrig varit lyckligare, men nu vill vi bara att han ska vara redo och titta ut, nu känns det som man varit gravid för länge heh =)

2010-11-25 @ 16:05:50
URL: http://lillsaraduvet.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ Gravid

hehe man kan få riktigt knasiga drömmar som gravid, jag har inte råkat ut för det ännu men det kommer väl ^^



SV: Tack så jättemkt :) Jag hade gärna designat åt andra men det tar sån tid tyvärr :/

2010-11-25 @ 20:52:41
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback