Fortfarande feber

2010-11-21 12:28:45 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Åh, jag mår inte bra alls. Igår gick vi och köpte pizza, själv orkade jag en åttondel innan kroppen sa ifrån. Jag mådde/mår så himla dåligt så jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag har knappt fått i mig nånting dom här två dagarna, och det är ju inte alls bra.
Jag somnade runt 22 igår med världens feber, sedan vaknade jag vid 5 och febern var kvar. Då höll mitt huvud på att sprängas och när jag skulle gå på toa för att kissa så kändes det som att min kropp skulle lägga av vilken sekund som helst.
Nu på morgonen har jag sovit som bara den, men huvudvärken vägrar försvinna, och rethosta har jag också. Feber två gånger på tre veckor, och under dessa tre veckor har jag varit förkyld under hela tiden.

Matilda  ([email protected]) om Miljoner bilder:

Om du skulle ångra dig i framtiden, går det att få töjningarna att växa ihop igen?

Svar: Dom skulle inte kunna växa ihop igen på egen hand eftersom att dom är rätt så stora nu.
Jag har 14mm i öronen så dom kanske skulle krympa till 6-8mm igen, men det skulle ta år.
Ångrar man sig så kan man däremot sy ihop hålen igen, så dom ser så gott som orörda ut ^^

Lina om
Lämnat in min ring:
Hej! Har läst din blogg nu och jag undrar hur dina föräldrar reagerade då du berättade att du var gravid? Jag är själv lite orolig för just den delen..

Svar: Jag ringde min mamma och berättade det, hon blev flyförbannad och la på i örat på mig.
Sedan dess har vi knappt pratat med varandra något och jag vet inte hur hon tar på det nu.
Pappa vet inget än, vet inte när eller hur jag ska säga det till honom, han kommer att reagera
mycket mycket värre än vad min mamma gjorde.

evelina om
Lämnat in min ring:
Blir du som mig i slutet av graviditeten så får du fingrar stora som korvar av all vätska så då går det inte att ha ringar :P Jag blev svullen som en flodhäst. INTE attraktivt för fem öre. Haha. Tur det rinner bort fort efter förlossningen.

Svar: Haha, då vet jag iallafall att jag kan ha ringen sedan utan att vara rädd för att tappa den ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback