MVC

2010-11-24 09:37:57 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Alldeles snart ska jag ta med mig mina ben och gå till MVC för att gå på inskrivning. Christoffer är och tränar just nu så han ska möta mig där borta. Måste säga att jag är lite nervös faktiskt, är inte alls sugen på att få en nål i armvecket. Sist jag var där, på hälsosamtalet, så fick jag ett sånt där rör att ta med kiss i på inskrivningen. Duktig som jag är så har jag slarvat bort den, och det vore lite jobbigt om jag inte kan kissa nu när jag kommer dit.

Efter jag/vi varit där så blir det raka vägen hem till sängen, är så trött och slut i kroppen så det är löjligt. Och inte har jag ätit någon vanligt mat ännu heller. Har ätit/druckit blåbärssoppa, fruktsoppa, kräm, varma koppen och ätit hårdbrödmackor. Men det ordnar nog upp sig snart igen!

Nu ska jag göra mig klar för att gå, skriver senare :)

Kommentarer
Postat av: J. -17 och mamma till Julius

Sv: Ja det gör det garanterat. Barn är det bästa och finaste gåvan man kan få. :)

2010-11-24 @ 11:20:34
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback