Nyklippt

2010-11-05 12:43:30 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Hejsan! En kompis utbildar sig till frisör och behövde en kund att klippa för att visa på salongen vad hon kunde, hon är lärling just nu. Vi tog bort allt som var slitet och gud vad skönt det känns nu. Det var flera månader sedan jag klippte mig så det behövdes verkligen.

Just nu ligger jag i sängen och myser med min hund, men här får jag inte ligga länge till. Måste diska lite (massor) innan älsklingen kommer hem. Han slutar 15.00 idag, efter det ska han iofs träna så han är nog inte hemma förrän vid 17. Jag kan nog ligga kvar ett tag till ^^

Gud vad man sover när man är gravid, iallafall jag. Igår t ex klev jag upp vid 7, sov i två timmar mitt på dagen och somnade igen vid 21 på kvällen och sov till 8 imorse. Jag sov alltså hela 11 timmar inatt, och nu är jag dyngtrött igen och funderar på att sova en stund. Börjar fundera på om jag kanske sover alldeles för mycket, men gud vad skönt det är :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: Haha nej då, sov och vila så mycket som du kan :)



haha tack så mycket, han är min ögonskatt :)

Jasså vad har du för ras? =)

Trevlig fredagkväll!

2010-11-05 @ 20:03:30
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Jennie - Proud dogowner

sv: Är inte de väldigt lika papillon? har för mig det :)

2010-11-06 @ 17:47:35
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback