Sovar-guden

2010-11-26 15:33:47 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Det är vad jag skulle vilja kalla mig själv, Sovar-guden. Sov till halv 9 imorse, somnade om efter jag varit ute med Hugo och sov i typ en timme, sedan när Christoffer åkte på jobbet så somnade jag om och sov från 12-15. Underbart med andra ord! Det är ju helg nu, bortsett från att det varit det hela veckan för min del, så då ska man ju vara vaken lite längre ^^ Samtidigt som jag skulle kunna hålla mig vaken ett bra tag, så skulle jag också kunna lägga mig i "tid" och somna då.

Ikväll är det iallafall tänkt att jag ska vara med Elin, kan säga att det var riktigt längesedan vi hittade på något (bortsett från hennes 18-årsfest förra helgen). Vi hade nämligen ett bråk som gjorde att vi blev ovänner ett bra tag, men nu har det löst sig. Lite onödigt att sluta prata helt efter att ha varit bästa vänner i flera år, men sånt händer.

Vad ska ni göra ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: Linea

Jag ska se på spåret och försöka skriva på min bok ;)

Oh ja, späckad fredagkväll



Sjukt gött och sova. Gjorde jag också en hel del under graviditeten. Så fick jag en bebis sen som aldrig ville sova första månaderna, kanske lika bra att vila upp sig ;)

2010-11-26 @ 16:34:25
URL: http://essberget.blogg.se/bloggen
Postat av: evelina

Se på idol och mysa :)

2010-11-26 @ 19:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback