Suck

2010-11-29 11:47:00 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Har precis varit en sväng på skolan och pratat med min mentor. Jag har ju väldigt mycket frånvaro nu när jag varit sjuk i 4 veckor, vilket betyder att jag ligger efter en del. Samt att jag mådde riktigt illa i början av graviditeten så det gör ju inte saken bättre.

Jag berättade för honom nu att jag är gravid, han sa att han blev både glad och orolig för min skull. Det bestämdes iallafall att han skulle prata med skolledningen för att se vad det finns för lösningar. För i vilket fall som helst så kommer jag inte kunna gå i skolan nästa år, och då måste jag börja om från noll sedan igen och det orkar jag fan inte. Jag har redan börjat om från noll 3 gånger, jag tänker inte göra det igen.

Hans "alternativ" var att jag gick klart det här året men bara läste kärnämnen eller att jag helt enkelt hoppar av. Nästa år kommer ju alla gymnasieskolor se helt annorlunda ut, så om jag läser kärnämnena detta år så kanske det inte räknas senare om jag börjar skolan igen, just för att allt kommer se annorlunda ut sen. Vi får se vad jag får göra, det känns iallafall som att ingenting blir bra just nu. Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback