Tack för att du finns

2010-11-22 21:11:24 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Tacka gudarna för underbara människor som ställer upp, i detta fall min fina pojkvän. Idag har jag fått i mig 2,5 potatisbullar på hela dagen, och klockan är nu efter 21. Inte bra över huvudtaget, och jag får dåligt samvete över det men jag klarar verkligen inte av att äta.

Christoffer ska iallafall, så fort han kommer ifrån jobbet, åka på Hemköp och köpa flytande föda till mig. Det är vad jag får klara mig på helt enkelt tills det här går över. Yoghurt, fil, kräm, blåbärssoppa, varma koppen, vad som helst. Dock är det ju inte så mycket näring i det, men förhoppningsvis mår jag bättre av att iallafall få i mig något. Just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen :(

Anonym om Hugo ser ut som en papillon:
Hej! har bara en liten fråga :) Hur kommer det sig att ni vill ha barn redan nu och inte väntar tills du är klar med skolan? Kram

Svar:
Jag vet inte riktigt hur jag ska svara på den frågan. Det bara är så helt enkelt, och oavsett om jag inte hinner gå klart skolan (vilket jag inte hinner) så går det alltid att ordna i efterhand. Bäst hade ju varit om jag inte hoppat av förut, då hade jag tagit studenten nästa år, men det är lätt att vara efterklok. Hur som helst så är vi helt eniga om det här beslutet och vi ser fram emot allt som kommer att hända :)

evelina om Vecka 11:
Äh, det är klart man ska börja ta bilder i god tid :) Det är jätte roligt att ha! Många bilder varje vecka tog jag. Sen hände något med datorn och tio veckors bilder "förstördes" :( mitt i mappen blev dom bara otillgängliga. Jag är skit ledsen.

Svar: Jo jag har hört många som inte "orkat" ta bilder tidigt, men det är ju ett roligt minne att se tillbaka på. Gud vad tråkigt att dom förstördes :/ Förstår att du är ledsen över det. Jag får göra flera kopior och spara på båda mina datorer och min pojkväns för att vara på den säkra sidan ^^

Kommentarer
Postat av: Sara - Gravid vecka 33

Håller faktiskt på att laddar ner one tree hill, har sett några avsnitt men aldrig fastnat för det riktigt, men dom flesta säger ju att den serien är bra så litar på de ;).

Grattis till din graviditet, hur känns det? =)

2010-11-22 @ 21:37:18
URL: http://lillsaraduvet.blogg.se/
Postat av: Sara - Gravid vecka 33

Hehe okejokej, jag förstår dig att du sett avsnitten flera gånger kommer nog jag också göra om jag inte hittar något nytt som jag fastnar för hah ;D

Hehe jo, snart så är det min tur och din tur också, med tanke på att dagarna bara flyger iväg helt sjukt! =)

2010-11-23 @ 10:27:39
URL: http://lillsaraduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback