The sims 3

2010-11-13 11:35:08 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Åhå, igår när jag satt vid datorn så började internet krångla. Jag hade ingenting annat för mig då Christoffer inte var hemma så jag tänkte att jag kan väl spela lite harpan. Klickade mig fram till spel och såg att The sims 3 fanns där, jävlar i mig vad glad jag blev. Jag var helt besatt av det förut, men trodde att Christoffer tagit bort det från datorn. Skönt att det fanns kvar, då har jag något att göra när gubben jobbar kväll osv :)

Emelie - 17år & mamma till Elias.om Här är vi :):
Din pojkvän låter galet lik min, haha.
22år (1988), tatueringsgalen och gymgalen ;p

Svar: Din blogg är lösenordsskyddad så jag svarar här istället.
Haha, vilket sammanträffande. Förhoppningsvis är det inte samma kille vi pratar om ^^

Kommentarer
Postat av: Emelie - 17år & mamma till Elias.

Du kan maila mig ifall du är sugen på att kika in på min blogg :)



nä vi får väl hoppas att det inte är samma kille, hehe :p

2010-11-13 @ 15:14:29
URL: http://nilsonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback