Trött och febrig

2010-11-20 17:16:13 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Dålig uppdatering idag igen. Festen igår var faktiskt riktigt rolig, medan alla andra hinkade alkohol så hällde jag i mig 1,5liter trocadero ^^ Haha, jag måste säga att jag faktiskt hade minst lika roligt igår som jag brukar ha när jag dricker. Eller jag hade nog till och med roligare som nykter, så länge man är på rädd humör så funkar det ju hur bra som helst. Var inte ett dugg avis på dom som drack. Undrar hur många av dom som vaknade upp bakis imorse ^^

Själv vaknade jag upp helt död, trots att jag inte drack. Har känt mig seg och trött hela dagen och nu har jag fått feber. Jag har varit förkyld till och från i 3 veckor nu, inte så roligt. Kunde knappt sova inatt heller för att jag hade rethosta. Samt så har något hänt med min kropp, allt värker. Varje led känns sliten och öm, speciellt i nedre delen av ryggen, eller hela ryggen egentligen.

Ska lägga in en massa bilder på datorn nu, tog över 300 bilder på festen igår och så många orkar jag faktiskt inte lägga ut. Men några stycken iallafall, samt bild på mitt röda hår.

evelina om Huuuuungrig!:

aja baja! Inte slarva så med maten. Bebisen måste få näring så den växer och utveckals normalt :) Sen hårfärg är det ju delade meningar om. Jag färgade inte håret under hela graviditeten då min barnmorska sa att det kanske inte var så bra idé med kemikalier och grejer. Men sen vet jag många som gjort det också. så det väljer man som man vill :) Tänk bara på att resultatet kan bli konstigt eftersom hormonerna spökar i kroppen. Nu under amningen har jag färgat håret och det har blivit bra ibland och ibland inte bra alls.

Svar: Jo jag vet, men ibland råkar man slarva lite ^^ Tur att det finns reserver!
Och ja, hårfärg är det massor med delade meningar om. Men kan man vara frisör och fortsätta jobba under hela graviditeten och stå och hålla på med starka blekningsmedel osv så tror jag inte att det är någon fara att lägga in en toning. Toning är ju inte ens i närheten så starkt som blekning och luktar inte starkare än ett schampo ungefär, så någon fara tror jag inte att det är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback