Vårdcentralen

2010-11-23 11:17:53 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Ringde och bokade en tid på vårdcentralen idag, 14.30 ska jag dit. Jag hoppas faktiskt att dom hittar något fel på mig, för det kan ju inte vara normalt det här. Och eftersom att jag varit borta så mycket från skolan så måste dom ha ett läkarintyg snart, man kan ju inte sjukanmäla sig varje dag i en evighet.
Har halkat efter massor nu, vill inte ens veta hur mycket, och hur jag ska göra klart allt för att komma ikapp har jag ingen aning om :/

Kommentarer
Postat av: J. -17 och mamma till Julius

Oh vad mysigt att få bebis. :) skolan är det minsta du ska bekymra dig om, hälsan är viktigast! _:D

2010-11-23 @ 16:17:56
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback