Bokat VUL

2010-10-25 14:56:31 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Idag ringde jag och bokade ett VUL. Dom hade tid på fredag, men jag väntar hellre till nästa vecka så att min pojkvän kan följa med och då har jag dessutom lov och behöver inte skippa skolan. Så, torsdag klockan 9.30 nästa vecka ska vi vara där, och förhoppningsvis se något som gör oss mer än superlyckliga :) Jag är dock supernervös, både över att se något jag inte vill se och att ligga där och sära på benen.. Usch vad läskigt.

Evelina om Mår illa...:
Du ha plussat och känner symptomen. Då är det nog ingenting att oroa sig över :) Du har en liten pluttebebis i magen och jag gissar på en pojk ;)

Svar: Hoppas att det är så! Haha, jaså? Varför gissar du på en pojk? ^^

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vet inte varför, det bara känns så :)

2010-10-25 @ 15:55:14
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

det kommer att gå jätte bra! :)

2010-10-25 @ 23:33:07
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback