Dagens middag och OC

2010-10-24 21:02:31
» Kommentarer(1) «


Det blev inte så bra med tapetseringen, mönsterpassning var verkligen hur svårt som helst. Så istället ska vi spackla och slipa klart hallen och sovrummet så får min pojkväns bror försöka hinna med att tapetsera alla tre rum i helgen. Han är ju duktig på sånt där så det kommer nog att bli färdigt i tid.

Idag kom min mamma hit med vår hund, och det var så härligt att vara med honom igen. Jag och två kompisar gick ut på en promenad och det var riktigt härligt. Sedan när jag och vovven kom tillbaka så kikade vi lite på OC innan vi började med maten och mamma kom och hämtade hunden igen. Han får flytta in hos oss så fort allt är tapetserat och klart så det inte ligger massa skräp och sånt överallt.

Idag åt vi första hemmalagade måltiden här i lägenheten, och gud så gott det var!


Kommentarer
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Åh gud vad gott det såg ut!!

2010-10-25 @ 17:41:19
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback