Hälsosamtal

2010-10-13 08:58:46 Gravid med Leon
» Kommentarer(0) «


Har precis ringt MVC och fick en tid för hälsosamtal idag 11.30. Hoppas bara att jag hittar till rätt avdelning, har ju aldrig varit just där förut. Jag sa också att jag var osäker på vilken vecka jag var i, för jag vill hemskt gärna göra ett vul så jag får bekräftat om allt är bra där inne eller inte, vill inte gå runt och oroa mig hela tiden. Det känns iallafall skönt att få tid så snabbt, istället för att behöva vänta. För jag måste erkänna att det känns mycket verkligare även efter bara ett hälsosamtal.
Min pojkvän kommer ju inte hit förrän imorgon så tyvärr kan han inte följa med idag, det hade varit skönt att ha honom vid min sida, för vi är ju två i det här. Men det ska nog gå bra ändå! Nu är det dags för mig att göra mig i ordning för att åka till skolan innan jag ska gå till MVC.
Vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback