Inga bilder idag heller

2010-10-30 18:18:15 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Jag la in alla bilder ifrån lägenheten på min iPhone i hopp att kunna lägga in dom på min dator hemma hos mina föräldrar. Självklart så fungerar det inte, så det blir inga bilder idag heller. Förhoppningsvis så får vi vårt internet snart och då är ju all tapetsering dessutom klar så det blir nog roligare att se då. Lär bli en hel del bilder, men det är iallafall vad jag vill se i en blogg ^^

Nu ska jag höra med mamma om hon kan skjutsa mig till min älskling, har bestämt mig för att sova där inatt. Sov jättedåligt utan honom, vaknade flera gånger och drömde konstiga drömmar. Tar med mig vovven också nu när det bara är i sovrummet det ligger en massa saker :) Ha en trevlig lördagskväll, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback