Inget eget internet

2010-10-23 21:29:51
» Kommentarer(0) «


Det visade sig att det inte fanns något internet i lägenheten trots att dom sagt att det ingick. Så vi fick ringa och beställa idag ifrån bredbandsbolaget och det kommer inom en månad.. Just nu "lånar" vi från någon annan, hoppas att det inte blir kalabalik på grund av det.

Älsklingen håller just nu på att spackla inne i köket, han är nog klar vilken sekund som helst. Det var verkligen jobbigare än jag trodde att skära och ta bort gamla tapeter, samt slipa lite här och där. Men nästa helg kommer iallafall min pojkväns bror hit och hjälper oss att göra klart sovrummet och hallen, så det känns jätteskönt och det är jättesnällt av honom att han kommer hit.

Jag saknar min hund nu när vi är här, han är hemma hos mina föräldrar nu eftersom att det är så mycket grejer överallt och då skulle det inte sluta bra med en valp här. Jag får nog åka hem imorgon så jag får träffa honom, min lilla älskling.

Här kommer lite bilder från idag





Kan ju bara påpeka att det tog mig ungefär 20 minuter att få upp bilderna, gud så internet går segt. Men bättre det än inget alls, vi får hoppas på att det går fort för bredbandsbolaget att fixa vårt.

Evelina om Idag får vi nyckeln.:
Undvik att bli arg själv. Förklara att du är vuxen nu och det är ditt val. Han borde vara glad för din skulle och det blir han säkert när han smält det hela. Berätta att du blir sårad när han säger så.
Han kommer bli tvungen att acceptera det till slut. Kanske din mamma kan prata lite vett med honom? Om du är mest trygg med din mammas respons så tycker jag du ska berätta för henne först :)

Svar: Ja, jag får försöka klura ut det där på något sätt. Än så länge så känns det inte bråttom med att berätta, så jag hinner nog tänka över något. Om jag berättar det för mamma så kanske hon som sagt kan prata lite vett med honom. Vi får se hur det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback