Lidande blogg

2010-10-17 18:29:18 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Bloggen har blivit lite lidande nu i helgen, har mest bara varit med min pojkvän och tagit det lugnt, så jag har inte haft något att skriva. Har haft en skön helg iallafall, men imorgon är det dags för skola igen. På tisdag går jag in i vecka sju, och på fredag får vi nyckeln till vår lägenhet, jag längtar så mycket! Det ska bli så skönt med en ny lägenhet, ett nytt hem.

Ikväll ska jag och min älskling förmodligen se på skräckfilm, vet inte riktigt om jag ser fram emot det egentligen för jag är så himla känslig. Blir verkligen rädd för vad som helst ^^ Ligger oftast gömd bakom en kudde när vi ser skräckfilmer, så det lär ju vara samma idag.

Jag får försöka klura ut något bättre att skriva om, just nu är det tomt i skallen. När vi fått vår lägenhet iallafall så får ni se hur den ser ut med före och efter-bilder. Vi ska nämligen tapetsera om i stort sätt hela lägenheten :) Hoppas ni tycker att det är lika spännande som jag gör, för jag ser verkligen fram emot det. Jag ska även göra någon form av walk in-closet i ett litet förråd som finns inne i lägenheten, just nu ser det bedrövligt ut där. Får försöka lista ut hur jag ska göra.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback