Lite mer om mig själv

2010-10-12 17:45:59
» Kommentarer(0) «


Tänkte att jag skulle berätta lite mer om mig själv och min pojkvän, utan att avslöja för mycket.

Just för tillfället bor vi inte tillsammans, men på torsdag så kommer han hit och bor med mig hemma hos mina föräldrar fram tills fredag nästa vecka då vi flyttar in i vår lägenhet. Vi har varit tillsammans i över ett år och är förlovade, och har tidigare bott tillsammans men jag flyttade hem för att ta upp mina studier. Jag är jätteglad över att han bestämde sig för att flytta hit, han fick jobb, vi hittade en lägenhet och alla bitar föll på plats. Och det bästa av allt, vi fick ett positivt graviditetstest, 6 månader efter missfallet.

Än så länge vet nästan ingen om att jag är gravid, och jag har inte planerat att berätta det än på ett tag. Jag är lite rädd för vad mina föräldrar ska säga och därför väljer jag att dra ut lite på det, hur länge vet jag dock inte. Först och främst vill vi klara oss igenom vecka 12.

Vad mer kan jag säga? Jag pluggar, går ettan i gymnasiet fast jag egentligen ska gå trean, man är inte så smart alla gånger ^^ Vet ännu inte hur jag ska göra med skolan, för jag trivs verkligen jättebra i min klass och på programmet jag går. Förhoppningsvis så får jag kanske plugga en del hemma innan jag kan komma tillbaka till skolan för att avsluta studierna. Jag har iallafall lovat mig själv att jag aldrig någonsin ska börja om skolan igen, för det orkar jag inte med. Jag vill väldigt gärna ta studenten med min klass, så vi får se hur det blir på den fronten.

Mer info om mig kommer så småning om :) Har ni några frågor så var inte rädd att ställa dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback