Natti

2010-10-11 22:38:42 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Nu mina vänner ska jag lägga mig och sova så jag orkar upp imorgon, vilket jag vanligtvis aldrig gör. Jag är en expert på att försova mig, att sova är nästan det bästa jag vet och jag skulle kunna göra det hur länge och hur ofta som helst. Däremot så har jag nästan alltid svårt att somna på kvällarna, ligger alltid och tänker på en massa saker och speciellt nu när det är så mycket som händer. Att vara gravid, orolig och samtidigt fokusera på skolan och allt som hörtill är ingen bra kombination om man vill kunna somna i tid. Men försöker man inte så lyckas man inte heller, så nu ska jag gå och lägga mig så skriver jag imorgon då jag går in i vecka 6!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback