På skolan

2010-10-11 13:57:38 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Just nu sitter jag i datasalen på skolan och har lektion. Var tänkt att jag skulle ringa mvc imorse och boka tid för inskrivning men det hann jag inte med för som vanligt var jag superstressad för att komma iväg till skolan. Får ringa imorgon istället, än så länge så är det ju ingen brådska ändå, men det kan vara skönt att ha det gjort. Av någon konstig anledning så har dom bara telefontid från 8.00-9.00 och det är den sämsta tiden för mig med tanke på att skolan börjar 8.30.

Ska även ringa sjukhuset och boka en tid för vul som jag vill göra en bit in i vecka 6 eller i början på vecka 7, beroende på när det finns tid osv. Vi får se när det passar bäst helt enkelt, jag vill ju allra helst att min pojkvän ska kunna följa med också så jag slipper åka ensam.

Nu ska jag fortsätta med uppgiften vi hålller på med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback