Skit internet

2010-10-30 13:53:25
» Kommentarer(0) «


Jag sitter och försöker ladda upp bilder, men det går inte alls. Internet kopplar ifrån hela tiden och det tar ca 20 minuter för en endaste bild att laddas upp. Med andra ord får det vänta, hellre att det blir riktigt gjort istället för något fjuttigt dåligt. Det ser iallafall jättebra ut här, känner på mig att jag kommer bli supernöjd. Köket är klart, hallen är halvklar och sovrummet står på tur för att få nya fina tapeter.

Enda nackdelen är att vi har en rulle för lite till sovrummets fondvägg, så den får vänta till torsdag och då får vi fixa det själv. Men det ska nog gå bra det också. Min pojkväns bror gör ett riktigt bra jobb och vad skulle vi gjort utan hans hjälp? Han är supersnabb och superduktig på det han gör. Blir så nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback