Snart bär det av till mamma

2010-10-29 20:11:00 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Min pojkväns bror har kommit nu, dom har precis börjat med väggarna och har sjukt hög musik på. Jag är nästan lite rädd att någon granne ska komma och knacka på, men som tur är så ska jag åka härifrån snart. Ska hem till min mamma och sova där i helgen så grabbarna får vara i fred och göra det som ska göras. Samt så får jag spendera en massa tid med min älskade hund, gud vad jag saknar honom. Känns nästan löjligt hur mycket man kan älska en hund, trodde inte ens att det var möjligt innan jag fick min älskling.

Jag åker nog hit till lägenheten imorgon på dagen, orkar inte vara ifrån min stora älskling för länge ^^ Samt så vill jag ju se hur det går för dom, ta bilder osv. Det känns iallafall tryggt att min pojkväns bror vet vad han sysslar med, då behöver jag inte oroa mig för att det inte blir bra. Känns skönt också att hemma hos mina föräldrar så är internetuppkopplingen mycket bättre än här.

Evelina om Förbannad och besviken.:
Gud vad tråkigt. Men så är det alltid. "lova att inte berätta för nån, för det här fick jag egentligen inte säga" du vet. Jag tycker du ska berätta för dina föräldrar på en gång fastän du inte känner dig redo. Det är mycket bättre att dom får reda på det från dig än genom nån annan.
ps. Tycker du ska skälla ut denna tjejen som berättade också. Ett barn är det finaste man nånsin får och det är föräldrarnas lycka att få berätta om det.

Svar: Ja det är jättetråkigt och verkligen inget jag hade förväntat mig. Men den sista man anar hugger en i ryggen, tyvärr. Det här är ju något jättestort för mig och min pojkvän, och precis som du säger så är det vår lycka att berätta. Hon bad om ursäkt men jag sa att hennes ursäkt inte var godtagen och att hon inte behöver prata med mig mer.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja fyfan. Det är en sak att skvallra, men att göra det om en sån här stor nyhet. Det är ingen vän jag skulle behålla.

2010-10-29 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback