Svar på kommentar

2010-10-14 20:45:39 Svar på kommentarer
» Kommentarer(2) «


Evelina om Svar på kommentar: Hihi, ett inlägg bara till mig ;) Jag har ingen blogg. Hade det i en månad men det var inget för mig så jag la ner den. Tänk på att de kan mena att man ser hjärtaktivitetet när du gått klart vecka 7 (alltså går in i v8) för så brukar det va på rätt många sidor. Jag vet inte själv hur det är riktigt :)


Svar: Haha jo jag vill svara på alla kommentarer så enklaste sättet är ju det här med tanke på att du inte har någon blogg ^^ Jo, men jag har både läst och hört jättemånga som sett hjärtaktivitet i vecka 6, alltså 5+, så möjligheten finns! Men självklart är det större chans ju längre man väntar, sen är det ju inte alla som har tålamod till det heller :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du kan svara i inlägget där jag kommenterar annars :) som en egen kommentar.



Mycket möjligt. Jag vet som sagt inte hur det är. Jag såg inget hjärta på mitt VUL tror jag. Det var så längesen :P

2010-10-14 @ 21:33:56
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Jag gjorde vul i vecka 7 och då kunde man se ett hjärta som slog!

2010-10-16 @ 19:49:54
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback