Träffa en nära vän

2010-10-27 11:58:00 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Nu har jag ätit frukost och gjort mig klar. Nu ska jag gå och möta upp en av mina bästa kompisar och hennes fina son. Vi har känt varandra i flera år och gått i samma klass för några år sedan, men hon flyttade en bra bit härifrån och bor inte här längre. Vi träffas väldigt sällan så det ska bli så skönt att få träffa henne igen. Det ska bli riktigt roligt att få träffa hennes son också, har aldrig träffat honom förut och han är snart ett år gammal.

Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, vi lär gå runt lite i dom få affärer som finns här och kanske träffa lite annat folk också. Hur som helst så ska det bli jättemysigt :) Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: jocy

Hej,fin blogg :)

grattis för graviditeten,det är en underbar upplevelse..det var de iallafall för mig !;)

hoppas allt e bra med dig!



Ha det bra!

2010-10-27 @ 13:07:36
URL: http://jocypocy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback