Åka hem

2011-04-25 21:56:14 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Imorgon vid 11 hoppar vi på bussen hem till Kramfors igen. Jag hade mer än gärna stannat kvar här i några dagar till, men Christoffer måste jobba så det går inte. Och det lär ta några månader innan vi åker hit igen, för jag vågar nog inte åka hit allt för sent i graviditeten med tanke på att man inte vet när det sätter igång. Christoffers föräldrar har iallafall sagt att dom ska hälsa på oss i sommar då bebisen kommit, och beroende på när bebis kommer så kanske vi åker hit i mitten på juli när dom ska ha släkt-träff. Men som sagt, det beror på när bebis kommer/hur gammal han/hon kommer att vara då osv.
Nu ska vi se på tv innan det är läggdags, natti!

Kommentarer
Postat av: ella

sv; Här är allt bra ;)

kram

2011-04-26 @ 07:03:44
URL: http://photobyella.se
Postat av: Cattis

Hejsan! :) Jag måste bara fråga var släktträffen ska vara någonstans? Om du inte tycker det är för privat att svara på. Jag ska nämligen också på släktträff i juli i Norrlandstrakterna och jag tänkte "det kan ju inte vara samma?!" hahaha :)

2011-04-26 @ 20:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback