God morgon

2011-04-05 09:48:57 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Hejhopp! Sovit underbart skönt inatt, bortsett från att jag vaknat några gånger och varit kissnödig samt haft ont i lederna i benen. En underlig sak hände inatt också! Jag vaknade vid 05 efter att ha drömt att jag stått och skalat räkor, kokat pasta, gjort en sås och sedan rört ihop det till en underbar räkpasta. Det första jag gjorde när jag vaknade var att skriva upp det på telefonen så jag inte skulle glömma bort det, det verkade ju så jäkla gott :D Konstigt? Nä inte alls, haha.

Christoffer jobbar dubbla pass idag, dvs 9-21. Inte så roligt, men det finns inget att göra åt saken. Jag ska ringa min mamma om ett tag och fråga om hon är sugen på att åka till Jysk, antingen idag eller i veckan. Fick hem ett reklamblad därifrån igår så jag har spanat in en grej jag vill köpa. Antingen skänken eller byrån, beroende på hur dom ser ut i verkligheten. Har iallafall tänkt att ha som förvaring i sovrummet :)



Kommentarer
Postat av: Maggie

skänken var otroligt fin, hoppas den är lika fin i verkligheten. ler

Postat av: Emelie, gravid i v25

Både är superfina! Vi har skänken, men jag ville bara varna dig lite att den är ett h*lvete att sätta ihop :P

2011-04-07 @ 12:30:43
URL: http://litetunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback