Hemma och nya prydnader

2011-04-27 09:03:41
» Kommentarer(3) «


God morgon! Har som vanligt sovit skit idag, börjar bli förkyld och kroppen värker. Men det var skönt att få sova i sin egen säng igen! Nu sitter jag och äter frukost och har precis varit ute med Hugo. Planerar att gå och lägga mig snart igen för jag känner mig inte helt utvilad (som vanligt).

När vi kom hem igår så började vi städa lite, Christoffer köpte nytt tangentbord, mus och ett headset igår så han började röja vid datorn medan jag tog hand om tvätten. Sedan satte jag upp några prydnadssaker, två har jag köpt i Luleå för presentkortet jag fick av Christoffers föräldrar i julklapp och en köpte jag för längesen men som inte har kommit upp.




Kommentarer
Postat av: Liinda - Gravid ♥

Va fiint =)

Gillar skarpt den den första.

2011-04-27 @ 18:25:34
URL: http://liiiindhaa.blogg.se/
Postat av: Liza - Mamma till Joline

Älskar den översta ljuslyktan !

2011-04-27 @ 21:10:55
URL: http://lizagood.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Vart köpte du den översta runda trådlyktan? :) Maila mig gärna: [email protected]

2011-11-05 @ 15:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback