Stressad

2011-04-21 10:42:45 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Har blivit dålig på att uppdatera, men det går i vågor med tanke på att man inte alltid har något att skriva om. Just nu är jag ganska stressad, vi tänkte ta en buss vid 17 till Luleå men eftersom att det är skärtorsdag så går den inte idag. Istället måste vi då ta en buss som går 13.05 och det är inte säkert att vi hinner det eftersom att Christoffer jobbar och inte vet om han kan gå tidigare.
Hur som helst så måste jag tvätta, packa och dona ändå utifall att vi kan ta den bussen. Stressigt! Jag ska hinna duscha också.. Känns lite smått jobbigt om jag stressar och gör allt i onödan och vi blir tvugna att åka imorgon. Aja, vi får se hur det blir. Nu ska jag stressa vidare!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Äh, bloggen kan inte alltid komma först hahaha

2011-04-21 @ 12:32:16
URL: http://saratilling.se
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Ville bara önska en Glad Påsk

2011-04-23 @ 08:53:37
URL: http://mammacherie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback