iPad2

2011-08-16 19:49:19 Inköp
» Kommentarer(1) «


Vi var in på Apple idag när vi shoppade också så jag fick kolla ut om jag ville ha en Macbook eller en iPad2. Jag vet inte varför valet blev så enkelt, logiskt sett kanske man väljer en dator först men inte jag. En iPad fick det bli och jag är helnöjd även fast jag inte ens använt den något än.

Den är på laddning just nu så jag ska nog börja dona med den snart. 64gb är det på den också så den kommer säkerligen fyllas med både bilder och filmer, vi köpte till en sån grej man kan ha för att koppla in kameran också så man kan föra över bilder. Mitt nya blogg-tool med andra ord! Det är dessutom 3G på den så jag kan surfa var som helst, när som helst.


Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

man blir ju inte lite avis! hoppas du blir nöjd, den verkar riktigt bra :)

2011-08-16 @ 20:39:05
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback