Testar med smör

2011-08-07 09:47:19 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Nu har jag ätit en helt mjölkproteinfri kost i snart 3 veckor och vi har märkt stor skillnad på Leon. Han har inte haft i närheten så ont som han hade innan och han är som en helt annan bebis. Nu idag så testar jag att ha smör på en macka för att se om han reagerar på det, förhoppningsvis inte!
Jag läste om en tjej vars bebis också var allergisk så hon åt mjölkfritt i 6 månader och efter det var hon själv också allergisk så hon är tvungen att äta mjölkfritt resten av sitt liv. Det skrämde upp mig rejält, för jag vill inte behöva äta så här  resten av mitt liv men jag vill inte heller sluta amma..

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Hoppas det löser sig, och att han inte får ont i magen!

2011-08-07 @ 19:05:16
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback