Gnällig Leon

2011-12-27 20:22:36 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Leon har varit en riktig gnällspik dom senaste dagarna så jag är helt slut i både kropp och huvud. Han är glad i korta stunder, oftast när han är nyvaken och om man håller på att busa järnet med honom. Han vägrar sitta still eller ligga själv, det måste hända något hela tiden för att han ska vara nöjd.

Christoffer åkte hem till Kramfors igår och kommer tillbaka hit på fredag, han var tvungen att jobba så därför åkte han hem. Längtar tills han kommer tillbaka så han kan avlasta mig lite.

Hur som helst så var jag, Leon och svärmor ute på stan idag och shoppade lite på mellandagsrean. För första gången på länge unnade jag mig kläder till mig själv och inte bara till Leon som det vanligtvis blir. Han fick lite han också, men mest blev det till mig själv. Jag gick ju lös på villervallas webbshop inatt på deras rea. Visar det sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback