Julklappar och luleå

2011-12-22 00:44:59 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Idag har jag fixar och donat med julklappar, trots att jag egentligen bestämt mig för att låta bli i år. Det var faktiskt rätt mysigt att sitta där och slå in dom, Leon satt med och kikade han också.

Imorgon åker vi till Luleå till Christoffers föräldrar. Egentligen var det tänkt att vi skulle ta en buss klockan 8 från Härnösand och vara tvungna att åka hemifrån klockan 7, men vi får åka med en jobbarkompis till Christoffer istället. Så skönt att slippa kliva upp på tok för tidigt och ännu skönare att slippa åka buss i nästan 8 timmar.

Imorgon måste vi även packa klart det vi ska ha med oss, julklapparna behöver dessutom en egen resväska. Det ska bli mysigt att få komma iväg lite, i nästan tre veckor ska vi vara där. Bortsett från att Christoffer måste åka hem över mellandagarna för att jobba, men jag och Leon stannar kvar och shoppar då ;)

Dags att säga godnatt. Leon ligger här bredvid mig och sover och han har snuttat på mig i säkert 40 minuter nu. Så mysigt att få ha honom nära, älskade hjärtat <3


Kommentarer
Postat av: Ida - mamma till Hugo

TACK så jätte mycket för det fina julkortet! :)

Och jag tyckte det absolut inte var stalker varning.. haha! Jag har själv skickat julkort till några "blogg vänner", synd att jag inte skickade till dig.. skulle ha gjort det om jag visste att du skulle skickat till mig. :( :P KRAM!

2011-12-22 @ 13:31:08
URL: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback