Lathunden

2011-12-19 17:25:51 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Var på en långpromenad med Hugo och Leon för ett tag sedan. Leon somnade i vagnen som vanligt och när jag kände att jag gått färdigt så satte jag mig ner på en stenmur en stund så att han skulle få sova färdigt. Jag tycker nämligen inte om att väcka honom när jag ska bära upp honom från vagnen. Gnäll-Hugo började frysa när vi stannade så jag lät honom hoppa upp i vagnen och sitta på filten Leon hade på sig. Mysigt tyckte han!


Kan tillägga att Hugo knappt väger 2kg så tro inte att jag försöker ta död på Leon :p

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

haha smidigt :)

2011-12-19 @ 18:30:37
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Marre

Det ser verkligen jättemysigt ut! Haha, tror inte alls att du försöker ta död på Leon, han ser ju ut att tycka det är lika mysigt som Hugo :)

2011-12-19 @ 19:25:06
URL: http://frucullin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback