Lite festligt

2011-12-19 17:21:04 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


I lördags var jag borta ifrån Leon en stund för att umgås lite med kompisar och ha trevligt. Det blev dock inte längre än 3-4 timmar men det var både skönt och roligt ändå. Tanken var att jag skulle följa med dom ut på krogen sedan också men Leon var inte den gladaste under tiden jag var borta. Att vara borta och försöka ha roligt samtidigt som jag vet att Leon är hemma och gråter efter mig går inte.

Emma fixade iallafall mitt hår i lördags, jag som alltid annars ser likadan ut i håret. Hon lockade det lite med en plattång (jag som försökt göra det så många gånger själv men aldrig lyckats) och satte upp ena sidan. Nöjd blev jag :) Jag hade dessutom lösögonfransar på mig för första gången någonsin, typ. Har tyckt att det är så svårt att sätta fast dom men nu när jag lyckades en gång kanske jag börjar använda det oftare :)


Kommentarer
Postat av: tove - emilios mamma♥

gud vad du är fin! om blickar kunde döda hehe

2011-12-21 @ 17:27:35
URL: http://tovediana.blogg.se/
Postat av: maggie

otroligt snygg. christoffer har en riktigt fin pingla och en otroligt vacker son.

ha en underbar jul.

2011-12-22 @ 20:43:13
URL: http://metrobloggen.se/1417/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback