Natten som var

2011-12-14 13:22:32 Leon 3-6 månader ♥
» Kommentarer(2) «


Nu inatt fick Leon komma över till vår säng redan vid 01.30 men det var för att jag var för trött för att lyfta tillbaka honom till spjälsängen igen efter att han ammat färdigt. Natten innan det däremot gick jättebra! Leon behövde aldrig komma över till våran säng något utan fick ligga i sin säng hela natten. Han vaknade till några gånger men inte lika ofta som vanligt och åt bara EN enda gång på hela natten! Däremot bajsade han två gånger (han brukar annars aldrig bajsa nattetid) så jag var tvungen att ta upp och byta på honom, såklart. Det gjorde att han blev lite pigg men han somnade ändå om :) Stolt mamma!


Kommentarer
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: tack :)



hoppas nätterna forrtsätter gå bra!

2011-12-14 @ 17:16:35
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

skönt att han somnade :) Lucas vaknade när jag skulle lägga honom igår straxt innan 24.00. KLARVAKEN! Shit tänkte jag. Men jag pratade inte med honom, la honom i sängen o släckte.... ja jag vaknade i morse när klockan ringde. Så han somnade visst själv o de var skönt att han ställdé in sig på att sova hela natten också ;)



jobbigt med bajsblöja på natten. Händer aldrig här...kramen

2011-12-14 @ 21:49:03
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback