Somna utan gråt

2011-12-18 17:01:06 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Nu har det varit tyst här lite för länge tycker jag. Jag har inte direkt  haft något att skriva om och pressen man får som känner en tvungen att skriva bara för att har gjort att jag struntat i det fullständigt.

Jag tänkte iallafall berätta att jag lånade en bok igår på biblioteket här i Kramfors. Somna utan gråt är boken jag lånat och hört en massa bra om. Jag har börjat slöläsa den lite smått och den är hittills väldigt inspirerande och verkar lovande. Jag ska börja föra logg om hur Leon somnar, sover och vaknar för att sedan testa oss fram för att förbätta och förlänga sovpassen.


Kommentarer
Postat av: m

googla anna wahlgren, ska tydligen vara en väldigt bra metod att använda sig av.

2011-12-18 @ 17:50:30
Postat av: Pernilla - Mamma till Alwa

Bra tips!

Ska nog oxå ta mig till bibblan och låna den boken.

Kram

2011-12-18 @ 20:21:56
URL: http://alwag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback