Söndag

2011-12-04 10:31:18 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Skrutten vaknade vid 8 imorse och låg och surrade för fullt bredvid mig, konstigt nog kunde jag somna om och sova i 15 minuter till. Efter det låg vi kvar och gosade till 9 innan Leon tyckte att det var dags att stiga upp. Då åkte ytterkläderna på och vi tog en promenad till Hemköp. Det var riktigt skönt att få i sig lite frisk luft nu på morgonen så man vaknar till ordentligt!

Nånting skumt som hände dock var att när jag skulle betala med Christoffers kort så fungerade det inte, trots att jag gjorde ett kontoutdrag innan jag gick dit för att se att det fanns pengar. Jag försökte tre gånger och sedan testade jag med mitt eget kort, som jag vet att jag MAX har typ 10 kr på och det funkade? Så, Christoffers kort som det finns pengar på gick inte men mitt som är tomt funkade bra. Nu lär väl jag ligga på minus bara för det :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback