Äta chips och vara tjock

2011-02-04 17:59:56 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Ja det är vad jag har tänkt göra idag. Ska kolla om jag hittar någon film, sedan ska jag vräka i mig chips med dipp. Christoffer är och dricker och bowlar med massa jobbkompisar så jag får ju försöka roa mig med något på egen hand.
Ds kanske kommer hit också, så blir det lite trevligare. Borde få i mig nån middag också innan jag ger mig på chipsen :p Alla chipsälskade borde för övrigt testa dom nya Double cheese and chili-chipsen. Sjukt goda!


Kommentarer
Postat av: Simone H

sv: Tack så hemskt mycket Sandra! Det värmer verkligen!



Jag hoppas du får en supermysis kväll, filmkväll kanske? - chipsen har inte testats men ett måste nu, nya smaker :)

2011-02-04 @ 18:20:43
URL: http://simoneh.se
Postat av: Linda

hahah precis vad jag tänker göra! :$

måste dock pallra mej ut o köpa de xD

2011-02-04 @ 19:12:49
URL: http://thatslindaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback