Bra dag

2011-02-28 09:26:47 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Det verkar bli en bra dag, hoppas att det håller hela dagen ut också! Just nu sitter jag och äter frukost med hög musik (sorry neighbours). Efter det ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig klar. Det är ju föräldragruppen idag, tyvärr kan Christoffer inte följa med för att han jobbar, men helt ensam behöver jag ju inte känna mig iallafall. Madde, en kompis som också är gravid, ska dit också så vi ska äta lunch på Bakfickan först och sedan gå till föräldragruppen. Ser fram emot det faktiskt, tycker om när allt handlar om mig och bebis ;)

Kommentarer
Postat av: Tpva

Förstår vad du menar :) tyckte också det var såå mysigt att gå till barnmorskan, föräldragruppen m.m. och fokusera på den lilla i magen.

Saknar nästan att gå till just barnmorskan och få känna sig lite omhändertagen, haha :) (nu är det ju BVC som gäller istället ;))

2011-03-01 @ 14:31:05
URL: http://trasslet.se
Postat av: Elin - Gravid v.26

Hur var det på föräldragruppen?

2011-03-01 @ 19:17:12
URL: http://summermom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback